20 Kasım 2018 Salı

sapık orospu

sevişirken duyduğum en güzel tanımlama.
en doğru.
içimde sakladığım yırtıcı hayvanı bir an için görebilen birinin söyleyeceği şey.
gerçek fantezilerimi bastırıp sizinle oyunlar oynarken, bir an duruma uygun sahneleri aklımdan geçirirken, görüp hoşlanıyor, isim vermek istiyorsunuz.
inleyişimi duymaya bayılıyorsunuz, kendinize pay biçtiğinizden...
inleyişimi bastıramayışım, vücudumu çok iyi bilmemden, çok iyi kullanabilmemden.
inleyişim hazza soluk soluğa koşmamdan...

asla bitmiyor sevişmelerimiz.
biraz daha sürsün istiyorsunuz, biraz daha dinlemek.
böyle inlersen dayanamam diyorsunuz.
siz kendinizi kanıtlamaya çalışırken ben kendimi doyurup uyuyakalıyorum, belki de hala içimdesiniz.
sevişirken bile sahtesiniz.


1 yorum:

  1. Bence afallamış..
    Yeni laf icat etmiş, insan korktuğunda ve umut ettiğinde uydurur böyle şeyleri

    YanıtlaSil

bana

Seni özledim, eski beni de özledim. Eğer bir kokun olsaydı kış kalkerken topraktan ilkbahar toprağı gibi kokardın. İyileşeceksin. Yardım da...