25 Kasım 2018 Pazar

aldatmayı severim, aldatılmak garip,kekremsi.

Kapıyı çarp, çık!
Kapıyı çarp, çık!
Kapıyı çarp, çık!
Kapıyı çarpıp, çıkmalısın yarın.

Gidecek yerlerin var.
Artık asla güvenmiyor olduğun ömrü en çok 7 aylık arkadaşın, kuzenin var.

Kapıyı çarp, çık. Çünkü güvenme acziyetini gösterdiğin bu insanın gözlerine bakamazsın artık.
Herkes ne de hevesli, ellerine geçeni saplıyorlar bedenine.
Kapıyı çarp çık.
Içinde bağırıp duran bir kadın var, susmayacak.
Güvendiğin herkesi yitiriyorsun.
Güven duyduğun kimse kalmadı.
Güven ve düzen kadar korkunç bir şey yoktur diyordu Tezer, ne doğru.
Ağzımda ermemiş dut tadı var.
Içimde bağırıp duran bir kadın var.
Içimde herkese üvey bir insan var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bana

Seni özledim, eski beni de özledim. Eğer bir kokun olsaydı kış kalkerken topraktan ilkbahar toprağı gibi kokardın. İyileşeceksin. Yardım da...