27 Aralık 2020 Pazar

10 yıl önceden...

Sevgili Hanife, 10 yıl geçti mi? Yoksa sabırsız, yüksek dozda alzaymır bir orospu olduğun için yazdıklarını yeniden okumaya mı geldin? Hoşgeldin canım, çok özlemişim seni. Sevgi çıtayı alçak tutmaktan yanaydı.Artık yaşlı ve daha kırılganız.Hedefleri gerçekleştirmede hevessiziz.Haklı gibi geldi bana.Başlayalım öyleyse! Kural bir; Hanife yalan söyler.Ne durumdayız burada? Sana güveniyorum. 10 yıl geçtiğine göre çoktan doktoranı almış olmalısın.YOU GO GİRL! Senelerce aşağıladığın işletmede doktora yapmak nasıldı kimbilir?Keşke cevap verebilsen yahu... Tabii bunları henüz ölmemiş olduğunu varsayarak söylüyorum.Öldüysem,kuantum kilidi kırıldı demektir!Geçmişe ve geleceğe hatta bütün alternatif gerçekliklere gidebiliyorumdur umarım.Evet ölümden sonrası için de planlarım var.İnsan formunda ya da saf düşünce formunda, hiç farketmez, seni çok seviyorum.Harikasın. Geçmişe, Sümer Uygarlığına gidip İştar tapınaklarında takılmalı ve insanların sana tapınmasına izin vermelisin.Yani Erhan'dan başka insanların da tapınmasına izin vermelisin.Biz evrenin favori ruhuyuz.İyi ki varız. Görüşmek üzere ma'm. 26.12.20 ps:Babannen öldü mü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bana

Seni özledim, eski beni de özledim. Eğer bir kokun olsaydı kış kalkerken topraktan ilkbahar toprağı gibi kokardın. İyileşeceksin. Yardım da...