31 Aralık 2014 Çarşamba

eski.

"Saklamanın alemi yok, Zuleyha'nın kaderinden nasiplendim."Yusuf"um benden uzakta, farklı duygu alemlerinin acı çekenleriyiz. Arsızca istemekle kalıyorum çünkü geri çevrilmeyi kaldıracak gücüm yok dahası zalimliğe vursam gaddar değilim, sevmeye kalksam değişime hazır değilim. Ve hu noktada ondan gayri onun Rabbine muhabbet duymam gerektiğini anlıyorum. Çabalamam anlamsız,  zalimliğim kendime ve nefsimin yolunda her şey benim aleyhime, biliyorsunuz Züleyha'nın aşkı çileyle edinilmiş bir tecrübe..."

Demiştim, nice zaman önce,  kendimde değiştiremediğim şeyler var sevgili okur, tıpkı anayasa'nın ilk 3 maddesi gibi.Hayata, aşka ve de arkadaşlıklara bakış açım ruhumun  Züleyha'ya özenmesinden olsa gerek, değişmiyor. Yalnız acı, yalnız yalnızlık ve yalnız suskunlukla devam edeceğim yeni yılda da...Mutlu yıllar dilerim sevgili okur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bana

Seni özledim, eski beni de özledim. Eğer bir kokun olsaydı kış kalkerken topraktan ilkbahar toprağı gibi kokardın. İyileşeceksin. Yardım da...